Voor het verzenden van pakketten maakt ERC Werkman (Electronic Retail Center) gebruik van Postnl, DPD, DHL of GLS-Pakketdienst. ERC Werkman verzend binnen Nederland en naar België. Pakketten worden op werkdagen overdag aangeboden. Kies een bezorgadres waar daadwerkelijk iemand aanwezig is (dat kan ook het adres van uw werk, buren of een familielid zijn).
De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 7,95 voor pakketten tot 5 KG.
Voor pakketten met een lengte vanaf 120 cm wordt € 7,95 lengtetoeslag berekend.
Bij bestellingen van meerdere producten worden deze als EEN (1) zending toegestuurd, waarbij de levertijd van het product met de langste levertijd als uitgangspunt dient.
U krijgt van ERC Werkman een bericht via email dat uw bestelling is verzonden. Wanneer u niet thuis bent, wordt een kaart in uw brievenbus achtergelaten met instructies over het alsnog verkrijgen van uw zending.
U moet opnieuw de verzendkosten betalen als het pakket retour gaat en u het pakket opnieuw wilt laten toesturen.
Wanneer u een (onbeschadigd) pakket weigert of niet afhaalt, zijn de kosten voor verzending voor uw rekening. U krijgt dus alleen het bedrag van de bestelde producten gecrediteerd.
Accepteer geen beschadigde pakketten, maar geef die meteen retour aan de bezorger. Een beschadigd pakket wordt in dit geval kosteloos retour gezonden aan ERC Werkman. Wij zorgen dan zo snel mogelijk voor een nieuwe zending.
Retourzendingen moeten altijd voorzien zijn van een duidelijk leesbaar RMA nummer op de buitenkant van de verpakking. Dit RMA nummer kunt u eenvoudig aanvragen via e-mail. Vermeld bij het aanvragen uw bestelnummer. Pakketten zonder dit RMA nummer kunnen niet in behandeling worden genomen.
Retouren kunt u, voorzien van RMA nummer, opsturen naar het volgende adres:
ERC Werkman
T.a.v. Klantenservice RMA: --------
Landsteinerhof 12, 7908BB Hoogeveen, Nederland.
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde producten, maatwerk of speciaal voor u bestelde producten.
Wij raden u aan de retour procedure nauwgezet te volgen, deze bestaat uit 4 stappen:
U draagt altijd zelf zorg voor de kosten van de verzending. Ongefrankeerde zendingen of zendingen onder rembours worden nooit door ons in ontvangst genomen.
U bent zelf verantwoordelijk voor eventuele schade en/of vermissing tijdens het transport. Zorgt u er dus voor bij waardevolle producten dat u het pakket verzekerd verzendt (verhoogd aansprakelijk).
Let op: wij vergoeden nooit de kosten van een spoed of expreszending.
Ontbrekende onderdelen of accessoires worden altijd kosteloos nagezonden.
Bij verdere vragen neem dan contact met ons op via het contactformulier.