Veelgestelde vragen

Levert u aan bedrijven en aan particulieren?

Ja, we leveren aan bedrijven, instellingen en particulieren.

Verstuurd u ook naar adressen in België?

Wij verzenden onze producten alleen naar adressen binnen Nederland.

Kan ik mijn bestelling ook komen afhalen?

Dat kan bij sommige artikelen die op de afhaal locatie op voorraad zijn, een groot gedeelte van ons assortiment wordt rechtstreeks vanaf de importeur / groothandel naar de klant verzonden. Als u graag een artikel wil afhalen neem dan a.u.b. eerst contact met ons op.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Betalingen kunnen als volgt aan ons worden gedaan:

– Via de iDEAL betaalmethode (dit is de snelste methode)

– Via een bankoverschrijving / internetbankieren

– Via Paypal.

Hoe kan ik contact opnemen met de Klantenservice?

U kunt telefonisch contact opnemen op nummer: 0528 230974 of bij voorkeur via het contactformulier op de klantenservice pagina. Wanneer u al een bestelling gedaan heeft vermeld dan a.u.b. het ordernummer als referentie in uw e-mail.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor Nederland bedragen € 7,95 voor pakketten tot 5 KG.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling annuleren door een e-mail te sturen aan onze klantenservice, u kunt hiervoor ook het contactformulier gebruiken. Vermeld altijd het ordernummer als referentie.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen.

In sommige gevallen kan voorkomen dat de bevestigings e-mail die u van ons ontvangt in uw map ongewenste post/spamfolder terecht komt. Als u nog steeds geen bevestigings e-mail kunt vinden, neem dan even contact met ons op.

Zijn de vermelde prijzen inclusief BTW?

Ja, alle prijzen op de website zijn inclusief BTW