Antwoorden op de meest gestelde vragen.

1. Hoe kan ik contact opnemen met de Klantenservice?
2. Kan ik ook telefonisch bestellen?
3. Kan ik mijn bestelling ook komen afhalen?
4. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
5. Wat zijn de verzendkosten?
6. Hoe kan ik een product retour sturen?
7. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
8. De status staat al een paar dagen op verzonden maar heb nog niets ontvangen?
9. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen?
10. Levert u aan bedrijven en aan particulieren?
11. Verstuurd u ook naar adressen in Belgie?
12. Kan ik mijn pakket de volgende dag verwachten?
13. Kan ik ook bestellen zonder een account aan te maken?
14. Zijn de vermelde prijzen inclusief BTW?
15. Wat betekent E.R.C ?
16. Waarom staan bij sommige producten verschillende levertijden?




1: Hoe kan ik contact opnemen met de Klantenservice?
1: U kunt telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op nummer: 0528 230974 Ook via het formulier op deze pagina kunt u contact opnemen met Klantenservice. Wanneer u al een bestelling gedaan heeft vermeld dan aub het ordernummer als referentie in uw e-mail.

2: Kan ik ook telefonisch bestellen?
2: Ja, u kunt uw bestelling ook telefonisch aan ons doorgeven op nummer: 0528 230974 (zie voor de openingstijden de pagina klantenservice).

3: Kan ik mijn bestelling ook komen afhalen?
3: Dat kan bij sommige artikelen die op de afhaallocatie op voorraad zijn, een groot gedeelte van ons assortiment wordt rechtstreeks vanaf de importeur / groothandel naar de klant verzonden. Als u graag een artikel wil afhalen neem dan eerst telefonisch of via het formulier op deze pagina contact met ons op.

4: Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
4: Betalingen kunnen als volgt aan ons worden gedaan: - Via de iDEAL betaalmethode (dit is de snelste methode) - Via een bankoverschrijving / internetbankieren of via Paypal. Betalingen via een bankoverschrijving of internetbankieren kunnen gedaan worden aan: ERC Werkman Landsteinerhof 12, 7908BB Hoogeveen IBAN: NL90ABNA0609186876 / BIC: ABNANL2A Bij betalingen graag het bestelnummer als referentie vermelden.

5: Wat zijn de verzendkosten?
5: De gemiddelde verzendkosten voor Nederland bedragen € 6,95 voor pakketten tot 5 KG. ( Voor België 14,95 ) Veel van onze producten worden ook gratis verzonden, dit staat dan aangegeven bij de productinformatie van het betreffende artikel.

6: Hoe kan ik een product retour sturen?
6: Retourzendingen moeten voorzien zijn van een duidelijk leesbaar RMA nummer op de buitenkant van de verpakking. Dit nummer kunt u aanvragen via e-mail. Pakketten zonder dit RMA nummer worden niet in behandeling aangenomen. Retourzendingen kunt u, voorzien van RMA nummer, opsturen naar het volgende adres: ERC Werkman t.a.v. Klantenservice RMA: xxxxxxxx Landsteinerhof 12, 7908BB Hoogeveen Nederland.

7: Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
7: U kunt uw bestelling annuleren door een e-mail te sturen aan onze klantenservice, u kunt hiervoor ook het formulier op deze pagina gebruiken. Vermeld altijd het ordernummer als referentie.

8: De status staat al een paar dagen op verzonden maar ik heb nog niets ontvangen.
8: Als u de bestelling niet binnen de indicatieve levertijd ontvangen heeft, gebruim dan het formulier op deze pagina om contact met ons op te nemen. Vergeet niet uw bestelnummer als referentie te vermelden.

9: Ik heb geen orderbevestiging ontvangen.
9: In sommige gevallen kan voorkomen dat de bevestigings e-mail die u van ons ontvangt in uw map ongewenste post/spamfolder terecht komt. Als u nog steeds geen bevestigings e-mail kunt vinden, neem dan even contact met ons op. Online uw order te bekijken kan door in te loggen op uw account of uw wachtwoord opvragen kan overigens altijd.( Bij gastaccounts is deze optie niet van toepassing)

10: Levert u aan bedrijven en aan particulieren?
10: Ja, we leveren aan bedrijven, instellingen en particulieren.

11: Verstuurd u ook naar adressen in België?
11: Ja, wij verzenden onze producten ook naar adressen in België.

12: Kan ik mijn pakket de volgende dag verwachten?
12: Ja, u kunt uw pakket de volgende dag verwachten zodra u een status bericht via e-mail hebt ontvangen met de status: "verzonden".

13: Kan ik ook bestellen zonder een account aan te maken?
13: Ja, u kunt zowel met als zonder account bij ons bestellen. Het is zelfs mogelijk om na een gast bestelling alsnog een account aan te maken. Om zonder een account aan te maken te bestellen gaat u met een artikel in het winkelmandje naar de Login pagina en vervolgd u de bestelprocedure door onder het kopje "Bestellen als gast" op de knop "Volgende" de klikken.

14: Zijn de vermelde prijzen inclusief BTW?
14: Ja, alle prijzen op de website zijn inclusief BTW.

15: Wat betekent E.R.C?
15: ERC is een afkorting van Electronic Retail Center

16: Waarom staan bij sommige producten verschillende levertijden?
15: Niet alle producten worden door ons vanuit hetzelfde magazijn verzonden. Dit houdt in dat de afhaaltijden van pakketten door de betreffende pakketdienst per magazijn kunnen verschillen.