Veelgestelde vragen

Antwoorden op de meest gestelde vragen.

1. Hoe kan ik contact opnemen met de Klantenservice?
2. Kan ik ook telefonisch bestellen?
3. Kan ik mijn bestelling ook komen afhalen?
4. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
5. Wat zijn de verzendkosten?
6. Hoe kan ik een product retour sturen?
7. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
8. De status staat op verzonden maar ik heb na 4 - 5 werkdagen nog niets ontvangen, wat nu?
9. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?
10. Levert u aan bedrijven en aan particulieren?
11. Verstuurd u ook naar adressen in Belgie?
12. Kan ik mijn pakket volgen via tracking?
13. Kan ik ook bestellen zonder een account aan te maken?
14. Zijn de vermelde prijzen inclusief BTW?
15. Wat betekent E.R.C ?

16. Ik heb een andere vraag.



1: Hoe kan ik contact opnemen met de Klantenservice?
1: U kunt telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op nummer: 0528 230974 Ook via de link - klantenservice - op deze pagina, kunt u via e-mail contact opnemen met Klantenservice. Wanneer u al een bestelling gedaan heeft vermeld dan aub het ordernummer als referentie in uw e-mail.

2: Kan ik ook telefonisch bestellen?
2: Ja, u kunt uw bestelling ook telefonisch aan ons doorgeven op nummer: 0528 230974 (zie voor de openingstijden de pagina klantenservice).

3: Kan ik mijn bestelling ook komen afhalen?
3: Dat kan bij de artikelen die op de afhaallocatie op voorraad zijn, een gedeelte van ons assortiment wordt rechtstreeks vanaf de importeur naar de klant verzonden. Als u graag een artikel wil afhalen neem dan eerst telefonisch of via e-mail contact met ons op.

4: Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
4: Betalingen kunnen als volgt aan ons worden gedaan: - Via de iDEAL betaalmethode (dit is de snelste methode) - Via een bankoverschrijving / internetbankieren en via Paypal. Betalingen via een bankoverschrijving of internetbankieren kunnen gedaan worden aan: ERC Werkman Landsteinerhof 12, 7908BB Hoogeveen IBAN: NL90ABNA0609186876 BIC: ABNANL2A Bij betalingen graag het bestelnummer vermelden.

5: Wat zijn de verzendkosten?
5: De verzendkosten voor Nederland en België bedragen € 6,75 voor pakketten tot 5 KG. Veel van onze producten worden ook gratis verzonden, dit staat dan aangegeven bij de productinformatie van het betreffende artikel. Voor een snelle indicatie van de verzendkosten kunt u ook het product in de winkelwagen leggen en daarna op de link verzendkosten te klikken.

6: Hoe kan ik een product retour sturen?
6: Retourzendingen moeten voorzien zijn van een duidelijk leesbaar RMA nummer op de buitenkant van de verpakking. Pakketten zonder dit RMA nummer worden niet aangenomen. De transportkosten van Retourzendingen, om welke reden dan ook, zijn in eerste instantie voor rekening van de Klant. Voordat u retourneerd raden we u aan om de volgende relevante pagina aandachtig te lezen en de instructies nauwgezet te volgen: 1. Retour Procedure Retouradres: Retouren kunt u, voorzien van RMA nummer, opsturen naar het volgende adres: ERC Werkman T.a.v. Klantenservice RMA: xxxxxxxx Landsteinerhof 12, 7908BB Hoogeveen Nederland.

7: Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
7: U kunt uw bestelling annuleren door een e-mail te sturen aan onze klantenservice, u kunt hiervoor het contact formulier gebruiken op de klantenservice pagina. Vermeld altijd het ordernummer als referentie.

8: De status staat op verzonden maar ik heb na 4 - 5 werkdagen nog niets ontvangen, wat nu?
8: Als u de bestelling niet binnen de indicatieve levertijd ontvangen heeft, ga dan naar "Klantenservice" op deze pagina om contact met ons op te nemen. Vergeet niet uw bestelnummer te vermelden. Wij kunnen u dan sneller van dienst zijn.

9: Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?
9: Als u een Hotmail, Gmail of Yahoo account heeft, kan het in sommige gevallen voorkomen dat de bevestigings-email die u van ons ontvangt in uw map ongewenste post/spamfolder terecht komt. Hotmail, Gmail en Yahoo staan zo ingesteld dat automatisch verstuuurde berichten als ongewenste post/spam gezien wordt. Als u nog steeds geen bevestigings-email kunt vinden, neem dan even contact met ons op door een e-mail te sturen. Wij zijn u graag van dienst. Online uw order te bekijken door in te loggen op uw account of uw wachtwoord opvragen kan overigens altijd.

10: Levert u aan bedrijven en aan particulieren?
10: Ja, we leveren aan bedrijven, instellingen en particulieren.

11: Verstuurd u ook naar adressen in Belgie?
11: Ja, wij verzenden onze producten ook naar adressen in Belgie.

12: Kan ik mijn pakket volgen via tracking?
12: Ja, u kunt uw pakket volgen door op uw account in te loggen en op de knop "track & trace"te drukken onder "mijn bestellingen".

13: Kan ik ook bestellen zonder een account aan te maken?
13: Ja, u kunt zowel met als zonder account bij ons bestellen. Het is zelfs mogelijk om na een gast bestelling alsnog een account aan te maken. Om zonder een account aan te maken te bestellen gaat u met een artikel in het winkelmandje naar de Login pagina en vervolgd u de bestelprocdure door onder het kopje "bestellen zonder account" op de betreffende knop de klikken.

14: Zijn de vermelde prijzen inclusief BTW?
14: Ja, alle prijzen op de website zijn inclusief BTW.

15: Wat betekent E.R.C?
15: ERC is een afkorting van Electronic Retail Center

Andere vragen?